7.3.07

K, 337. päev: kiht

Ülikiire pärv, olen nagu orav rattas. Söögipaus on meeldiv puhkehetk, siis tagasi töhe (näpus kuus 1,5-liitrist veepudelit).

Ka täna on inglise sõna condom valmistanud tundmatule tõlkijale raskusi ja ta on leiutanud barrel condoms vasteks silindrite kotid, kuigi jutt oli püssidest; see saab uueks kujuks püssitorude kummikatted (tõsi, tõlkija siiski vist ei ole aru saanud, et kõik umbes 50 fraasi jutustavad püssidest).

Lihavõttepuhkus kinnitatakse ära, samuti saabub teade, et ära kinnitati ka poolenädalane puhkus, mida ma pisut enne seda tahan. Tellin lähema reisi lennukipiletid ära (Arlandas tuleb jälle läbida takistusriba, aga seekord ma saapaid kaasa ei võta).

Õhtul meelelahutuseks film Les Visiteurs II. Selles on paar toredat kohta (nt hetkeks on kaadris neljasarveline oinas, mis tõug olnud keskajal vägagi levinud, isegi Harju tänava väljakaevamistel leiti selline pealuu), aga saan aru, miks see ei jaganud esimese osa kassaedu. Ja filmi keskosa jääb nägemata, sest DVD kihivahetus tõrgub.

1 comment:

Mariliis said...

Mina ka ei saanud aru, mis seal Arlandas toimub ja oskasin vaid selle üle rõõmustada, et riidest lahti ei pidanud kiskuma. Saapakontsadega oli neil turvameestel vist mingi pikem ja tõsisem diskussioon, sest minu nähes seda maha ei peetud.