9.3.07

R, 339. päev: palun palju ja kiiresti

Tahan hommikul Il-2 abil tekitada päevakohase tervituspildi, millel riburada viisnurkadega pommitajaid, aga kuvahõive ei toimi.

Hommikul on tööl veidi aega vaikus enne tormi ja üritan teha töid tähtaja järjekorras. Siis tulevad esmaspäevase tähtajaga tööd. Vahepeal kiirustan kaheks tunniks koosolekule, kus, nagu selgub, olen meilt ainus inimene. Jutt on üsna huvitav, päris magama ei jää. Ja mis kõige toredam, see kestab ligi kolmveerand tundi kavandatust vähem! Seda rohkem jääb mulle aega esmaspäevaks üles antud suure ja tähtsa dokumendi (oma asutuse mulluse tegevuse ülevaate) kontrollimiseks. Selgub, et sellest kolmandiku originaal oli prantsuse ja kaks kolmandikku "niinimetatud" (G.) inglise keeles, eraldi välistõlgetena, toimetaja peab tõlked ka kokku tõstma. Aga kui ma õhtuks mõne tunniga olen jõudnud kaks kolmandikku läbi, rahunen, sest tekst on suhteliselt hea. Homme tuleb selline päev, mil ma esimest korda siin töötades tulen tööle laupäeval. Selgub, et loa saamiseks tuleb täita eriline taotlus, mille siis osakonnajuhataja allkirjastab ja asjaomasesse kohta edastab (turvaülemale).

Pärast kähku veel poes, Kirikmäe prismas.

No comments: