26.3.07

E, 356. päev: ajastus

Ärkan umbes pool seitse. Olen kohutavalt unine ega saa aru, miks on väljas nii pime. Linnud rõkkavad laulda.

Ilm on ilus ja soe. Hommikul, kui päike veel aknasse ei paista, näeb suuri maanduvaid lennukeid (F lennujaamas on reisiliiklust vähe ja väikeste lennukitega, aga kaubaliiklust palju ja väga suurtega). Seletan toanaabrile, mis on sagedaimate lennukitüüpide (nt B747) iseloomulikud tunnused.

Hommikupooliku töö tehtud, kavatsen käia lõunatunni ajal turismifirma kinkekaardi järel. Varaseim kellaaeg, mil lõunale minna tohib, on 12.15. Turismifirma tehakse pärastlõunal lahti kell 13.00 ja sinna sõidab 130. buss 36 minutit, läheb lähimast peatusest kell 12.18. NHE-majast peatusse läheb umbes kolm minutit, aga sellel bussil on kalduvus olla graafikust ees. Turismibüroo on bussipeatusest 200 m kaugusel.

Selle matemaatikaülesande lahendina olen all kella juures, kaelakaart õieli, valmis juba siis, kui selle ees seisab 12.14. Ootan paar sekundit, kuni kukub 12.15, siis registreerin lahkumise ja leegin bussipeatuse poole. Natuke rohkem kui minuti pärast olen JFK avenüü ääres ja näen, et lähim buss on 144 ja selle järel 125, järgmine buss on alles ligi kilomeetri kaugusel silla peal. Võib tempot vähendada.

See buss ongi 130. buss, on peatuses minu kella järgi kell 12.17.21. Kohal Gr-s olen kell 12.50. Jalutan ringi, vaatan päikesepaistes sätendavat Maaseljat ja vastaskalda Saksamaad, magan büroo avamise maha, sisse astun kell 13.05. Saan mõne minutiga kinkekaardi ja jalutan tagasi 13.15 väljuva bussi peale (mis väljub alles 13.17). Kohal Kirikmäel olen kell 13.50, käin panen koti ja mantli tuppa ning käin KAD-majas söömas (pusaväel, ilm on soe ja päikseline). Tagasi kell 14.24 (tagasi peab olema kella 14.30-ks). Jõudsin lõunatunnil palju!

Homme lõunal peaksin minema läbi linna oma postkontorisse, vahepeal on uisupoest tulnud tellitud jubinaid (telgi ja hooldusvahendeid) ning küünarvarrekaitsmed. Homme hommikul on prantsuse keel, õhtul ei jõua, kolmapäevast olen puhkusel. Mine tea, kui kaua pakk mind postkontoris ootab.

Helistan uuesti maksuametisse ja saan teada, et mul ei olegi vaja oma 2006. a tulusid deklareerida, kuivõrd ma olen viibinud eelmisest aastast 11 kuud Eestist väljaspool (vaadake selle blogi arhiivi, kui ei usu) ja minu Eesti tulud (jaanuari kuutasu ja akadeemilise tegevuse tasu) on alla veerandi. No loodame, et see ongi nii.

No comments: