17.1.10

P, 1188. päev: teravaid elamusi

Ärkan plätsude peale, mida tekitab aknalauale tilkuv vihm (kuigi plätsud on nii valjud, et esti arvan naabrit heitvat seina krohvi). Päevaks jääb vihm järele ja ajuti on koguni päikest. Lumest on järel vaid riismed.

Eilse fotoajakirja vahel on 380 objektiivi hindamise kokkuvõte. Mu neljast objektiivist on seal kolm; saan teada, et eile põhiliselt kasutatud lainurk olevat profiobjektiiv. No vast siis ongi. Vähemasti palju manatud kromaatilist aberratsiooni on sellel palju vähem kui põhiobjektiivil ja pilt on oi kui terav. Veel saab teada, et Canoni enda sarnane supersuum nagu mu Sigma analoog on palju kehvema kvaliteediga (nii optilise kui ka mehaanilisega) kui mu Sigma. Tabeli järgi on mu objektiividest parim suur telesuum, mille kvaliteediga ma eriti rahul ei ole (pikas asendis – ja milleks telesuumi ikka kasutatakse kui pikas asendis – hägusavõitu). Aga jah, lähemas ja kaugemas tulevikus unistatud objektiivid on nendest kõigist tubli samm ees.

Kirjutab muide teisipäevane veebipood ja kinnitab, et mu tellimus on ametlikult kohal, ning lubab teha ülekande. Elame-näeme. Kui mu tavalises veebipoes oleks kaup olnud kohal, oleks see mul selle aja peale juba käes, nagu sain reedel samuti teisipäeval tellitud tarvikud.

Eksamiga tegelda ei jaksa, unistan niisama. Vastan pikalt ühele magistrandile, kelle lõputööd ma juhendan ja kes (üllatus-üllatus) seda ka aktiivselt kirjutab. Peaks küsima ka ülejäänuilt, keda ma kirjade järgi juhendan, mis neist on saanud. Mõnest ei ole kippu ega kõppu olnud mitu aastat.

Sugupuu-uurijalt tuleb ainestik, kus peaks olema mu isapoolsest suguvõsast 4000 inimest.

Ukse taga käib lärmamas joodiknaaber, justkui teaks, et mul on korteris 14 pudelit veini ja mingist kunagisest peost üle jäänud 3½ pudelit Vana Tallinna koorelikööri (vat peaks vaatama, kui kaua see seisab, äkki on juba hapuks läinud, siis saaks hapukoorelikööri, heheh).

Praktilisest disainist:

hr Toong enne...

↑ Nuudlipaki kujundamisel ei ole osalenud insenere: ↓

...ja pärast paki avamist

No comments: