31.10.07

K, 523. päev: tähistaevas, aga mitte –maa

Hommik on väga udune, päeval läheb selgeks.

Tööl kastan enne pikka nädalavahetust mulle usaldatud lilli. Täheldan, et toanaaber S-i üks taim on selline, et sellel on lehed hommikuti kikkis ja õhtuti longus (ma esti mõtlesin, et juba kuivab). Sama taime lehed eritavad lõhna, mis sarnaneb sedavõrd kassikuse lõhnale, et ükspäev mõtlesin, kuidas ma selle sisse olen juhtunud jalutama, kui majakoridori iga päev pestakse ja kassikuse lõhna ei tunne ja kellelgi kassi ka ei paista.

Pärast Kirikmäe prismas.

Eilsest põhjalikum remont taastab skannimistarkvara tõrgeteta toimimise. Tore.

Õhtul üritan teha komeedist pilti. Umbes selline vaatepilt paistab mu aknast (nool näitab komeeti, mis paistab palja silmaga tavalise tähena – kui seda seal ainult oleks):

Perseus jt (nool: 17P/Holmes)

No comments: