17.10.07

K, 512. päev: lealning all the time, lealning all the time (Benny Hill)

Saan lõpuks ometi teada, et trükinduse roosakas põhivärvus on inglise keeli magenta, mitte magneta. Küllap olen seda palju valesti kasutanud, arvates, et ju vast eesti speller lihtsalt ei tunne seda sõna. Aga parem hilja kui mitte kunagi – nüüd tean, kuidas on õige.

Tuleb meeldetuletus, et ma ei ole vastanud tööstressi küsimustikule, mille link tuli meilis eelmisel nädalal. Seekord oli seal selge sõnaga öeldud, et töötaja stressi põhjused võivad olla ka töövälised, aga nendega seotud stressi see küsimustik ei puutu. Kunagi varem seda lahtiütlust ei olnud, ja et ma sel ajal olin isiklikel põhjustel väga stressis, siis ma seda ausalt ka kirjutasin, ilmselt langetades omajagu asutuse keskmist. Seekord ma siis ankeedile üldse ei vastanud. Meeldetuletuse peale tuli meelde, et võiksin sinna kirjutada, et pinda käib see, kui inimene ei suuda oma teadmatust vaka all hoida (näiteks kui kirjutab asju, millest midagi ei tea, aga ei kontrolli järele – see käib muidugi oskuskeelsete tõlgete kohta, kasvõi see, kui keegi tundmatu isik on tõlkinud väävelhappe äädikhappeks või printerid impressumiteks nagu eile).

No comments: