3.8.10

T, 1349. päev: katsejänes

Bussi piletiautomaat ei tööta, bussijuht käsib sõita jänest.

Loen eilseks tööle saabunud AW&ST-de pakki, kus muu hulgas Farnborough' lennundusnäituse erinumbrid. Saan teada, et ühe juhtiva sõjalennukite tootja Northrop Grummani tegevdirektor on elektriinsener, aga reisilennukite kummagi juhtiva tootja, Boeingu ja Airbusi tegevdirektorid on õppinud hoopis ärijuhtimist. Veel saan teada, et USA sõjavägi tahab maasturi ja helikopteri hübriidi. Enne puhkust lugesin samast uudist, et Indias töötatakse välja seniolematut reisilennukit, mille mootorid võivad olla mõlemad, kas turboventilaator- või turbopropellermootorid; seni sellist universaalset lennukit olemas olnud ei ole.

Harakas käib täna jälle akna taga; toanaaber seletab, et see on igapäevane külaline. Peaks unustama akna taha toiduaineid. Arutelu haraka soo, vanuse ja alamliigi üle.

Eile nõustusin osalema uute kuvarite katsetamises, niisiis täna tuleb itimees ja mu vaateväli suureneb nii suureks, et kolin senisest asendist pisut tahapoole. Uued kuvarid säravad nagu ei tea mis ja nende eredust tuleb pisut maha keerata. Kuvaripind on umbes 2½ korda senisest suurem ja õhtuks saan selgeks, et ei ole vaja kõiki aknaid üle kogu ekraani paisutada, võivad olla väiksemad (st sama suured kui vanasti), aga see-eest korraga näha.

Kõik ukse tagant möödujad käivad vaatamas (H pakub, et ta hakkab võtma piletiraha). Kõrvalttoa naaber H2 on kade; seletan, et ärgu olgu, minu peal tehakse ju tegelikult inimkatseid!

No comments: