Tekib küsimus, kas oskuskeeletu „
Reisijate lollitamise nusstsirkusesse on nüüd astunud ka 222. bussiliin, mis vanasti Kuninga tänaval inimesi välja lasi. Nüüd teeb bussijuht näo, et ta ei kuule ega näe. Noh, mõtlen, järgmisest linnapargi ääres pole ka teab mis astuda. Kui ta seal ka ei ava, marsin bussi ette ja teen selle pühaduserüvetuse, et üritan väljuda avatud esiuksest. Saan muidugi sõimata, aga haugun rahvastevahelises suhtlemise keeles vastu, tahan teha bussi numbrist pilti, aga et mu Korea imel on fotoka päästik ja klahviluku nupp kõrvuti, lähevad viimased jälle traagiliselt segi. Bussijuht seda muidugi ei tea ja paras talle.
Kas siinmail on olemas tarbijakaitset? Kui on, siis kavatsen sinna kaevata, et lõpetatagu bussireisijate lollitamine ära. See, et sellest, kus peatuses buss peatub ja kus mitte, levib teade suulise pärimuse kaudu, ei ole normaalne. Kust kuradi kohast peab teadma linna külaline, et buss ta järgmises peatuses väljalaskmise asemel kuhugi põldude vahele küüditab? Bussipeatuses ega bussi küljes ei ole mingit silti ning ka bussijuht on vait nagu sukk. Aga kes maha üritab minna, selle näo ta täis sõimab. Reisija mõistlik eeldus on, et buss peatuses ikka maha laseb, ja kust ta peab teadma, et selle ümber toimub mingi kohalik kirbutsirkus?? Tramaivõi.
Ja ise veel hädas, kuidas leevendada linnas ummikuid ehk meelitada rohkem inimesi sõitma bussiga... Hale nali.
Matka-, elektroonika- ja toidupoes. Ka spetsiaalses elektroonikapoes ei ole randmetugesid; hea, kui kogu poe peale ühe tavalise hiiremati leiab. Eile kammisin läbi Kirikmäe prisma koolilaada taolise väljapaneku; siinmaal ilmselt tutvuvad lapsed arvutiga vist alles ülikoolis, nagu võib järeldada ka muudest tähelepanekutest siinkandi arvutikasutuse kohta. See-eest täheldan, et matkapoe jalgrattaosakonnas on just taoline manomeetri ja pika lohviga pump, mille ostsime Eestis vana manomeetriga pumba asemele.
Postkastis on prantsuskeelne kiri, millest saan aru, et see jutustab mingil moel elamu kütmisest, aga millest täpselt, sellest aitab aru saada alles skanner, tekstituvasti ja Google:
TEADE elanikeleJa, vaadake, kõik D. kreisilinna tõlkeõppejõud, kes te masintõlget maha teete, ja kõik need, kes Harju keskmisel kombel Google'i tõlkevigade üle naeravad, mis te siis kaabite välja sõnaraamatu ja hakkate sealt ükshaaval uurima, või tipite vigadega ümber ja meilite kellelegi, kes aru saab, või lähete kallil reede õhtul tülitama naabreid, et äkki nad teavad?
Elukoht #######
Proua, preili, härra,
Käesolevaga soovime olla ettevaatlik, et me näeme järsk langus rõhk katla juures Residence.
See tähendab, et leke on soojendus torud kuskil hoones.
Seni keegi on teatanud lekkimise teenused endise või uue halduri.
Seetõttu kutsume iga elaniku elukoha lahkesti vaadata üksuste avastada võimalik niiskuse juuresolekul lähedal kütte torud ja radiaatorid.
Kui jah, siis kui sa avastada niiskuse juuresolekul oma korter, siis võtke ühendust tööajal, meie teenuste telefoninumber: 23 66 23 23.
Tänan teid ette ja jääb sinna teie käsutuses, palume siiralt härra, väljendab meie kõige silmapaistvamad tundeid.
Usaldusisik
Eile sain siinmaise mobiiliarve, mis oli väljastatud 16. juulil ja mille maksetähtpäev oli 30. juulil (2010). Mõtlesin just, kuhu juuni arve jäänud. Tüüpiline, et on saabunud kiirusega 5 mm/s. Mai arvet makstes olin hajameelne ja kogemata pidin õnnistama mobiilifirmat summaga, mis määratud ülekandmiseks mu Eesti kontole. Muidugi klõps! ja klõps! kinnitasin ka, et kõik on OK. Aga vahetult pärast viimast OK-d hakkasin summat aduma ning õnnestus tehing tühistada. Uhh.
No comments:
Post a Comment