26.8.10

N, 1372. päev: susservusser

Koolitustaotlus käib minu ja vahetu ülemuse vahel täna mitu korda edasi-tagasi. Algul helistab, et ega saksa keel äkki olnud üks nendest keeltest, mida ma väitsin mõistvat, kui tööle tulin, et siis on selle edasine õppimine kahtlane, ning lubab üle helistada, kui on. No helistabki. Panen siis kirja, et soovin rootsi keele algkursust; ka see saabub tagasi, et taotlus on kogu aastaks, kirjuta 2. kursus kah.

Osalesin augustis uute kuvarite hindamisel; selgus, et ma olin ainuke katsejänes. Tuleb kirjutada aruanne, mis mul on tegelikult peaaegu valmis ja varnast võtta. Olen uute kuvaritega väga rahul ja soovin, et katseeksemplare minema ei viidaks. Nähtavasti katse jätkub kümne uue katsealusega (ja huvilisi olevat kaugelt rohkem).

Insenerimõtlemine leiab rakendust ka argielus. Föön puhub, eks ju; aga kas keegi teab, kui kiiresti? – Vat mina ka ei teadnud, aga mõõtsin ära. 20 cm kauguselt mõõdetuna puhub aeglase käiguga 7 m/s ja tugevama käiguga 10 m/s.

No comments: