3.3.10

K, 1229. päev: miks ma ei ole hiromant ehk imekaru

Mu toimetusest on leitud viga ja pean seletama, kas kriitika on asjakohane. Vastan, et originaalis oli A ja B vahel tehtud vahet ning tõlkes oli samuti A ja B (sest ega me saa olla targem kui originaal, mis ütleb, et A on A ja B on B), aga kui kliendi arust on A = B, siis tore on, saab muudkui targemaks. Ehk siis seleta viisakalt, miks ma ei ole osanud taibata seda, mida ma ei tea. „Kas keegi ei tulnud samale mõttele kui mina?” armastas öelda meie kõige vihatum õppejõud, keda me vihkasime nii metsikult, et täitsa tõsiselt plaanisime ametlikult taotleda tema väljavahetamist.

Muidugi on see kiire teade tulnud pika nädalavahetuse esimesel päeval (ja ma pole seda pärast enam näinud, ilmselt kustutasin eile avamata ära) ja poolülemus helistab; saadan ära ja helistab uuesti, et kuhu vastus jäänud; saadan jälle.

Lõuna paiku käib majas klassitäis itaalia koolilapsi, kes sõeluvad fuajees. Andmed selle kohta, kas nad turvamehest ka kaugemale saavad, puuduvad.

Kohalik leht kirjutab, et politsei olla öösel ehtevargaid taga ajanud ja ühe suisa maha lasknud. Sellest kirjutavad lehed veel kaua.

No comments: