Rahuolematu tudeng pole old rahul sellega, et ma pole old rahul sellega, mida ta kirjutas kursuse esimeses kodutöös, ajab oma jonni ja tahab, et ma talle vastaks. Tean kogemusest, et tagasiside ruudus on halb märk ning tagasiside kuubis ebakonstruktiivne. Seega plaanin sulandada küsitud teemad tulevase elavettekande eeskavva.
Tööl on ülejäänud rühma kolleegid puhkusel / võtnud vaba päeva / ootamatult haiged.
Tõlkeleid: empty nest phase, st kui perest on lapsed välja lennanud. Ma ei oleks imestanud, kui tõlkija oleks osundanud raamatu „Avameelselt abielust” teemakohase peatüki pealkirja „Jälle kahekesi”, aga tõlkes seisab hoopis „nn tühja pesa sündroom”. Aga nagu issand annab andeks neile, kes ei tea, mida nad teevad, siis anname ka meie, sest tõlkija nähtavasti lihtsalt ei tea, mida tähendab sõna „sündroom”.
Käin lõuna ajal korteris kontrollimas, ega jäänud kraan lahti („tänu” kellakeeramisele liikusin hommikul nagu zombi ja ei mäletanud, et keerasin kinni, kuigi eks mõistuse hääl ütles, et küllap ma ikka keerasin). Ei jäänud. Vahepeal oli mõte, et tooks fotoka ja teeks pärast pilte, aga korteris mõtlen, et pärast pean siis minema fotokaga poodi ja see on tülikas. Nii et ei võta. Muidugi asenduvad hommikupooliku dramaatilised vihmapilved pärastlõunal sinitaeva ja päiksepaistega.
Imestan, et aga läheb kell kiiresti, kuni mõistan, et paganas, kella ju keerati.
Poest naastes potsatab Kuke spordikeskuse peatuses mu kõrvale üpis ontlikus ülikonnas härrasmees, kes on käe katki teinud ja vahib siis oma veritsevat sõrme. Temast (ilmselt) lähtub sellist hallituslõhna, et ära tahab lämmatada. Mõtlen, kas peaksin osutama esmaabi, kuigi Cutasepti pihustamine bussisõitja lahtisesse haava (isegi kui seda teha mis tahes verbaalsete selgituste saatel) liigituks kindlasti terroristlikuks keemiarünnakuks, või suhtuda põhjamaalaslikult.
(Mis muidugi meenutab lugu, kuidas tunnis olla pisut tõbine noormees pidanud klassi ees ettekande ja aevastanud, mille peale õppejõud haaranud Cutasepti pudeli ja puhastanud sellega laua.)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment