25.2.09

K, 932. päev: kiire-kiire-KIIRE

Siin lähenevad suurte sammudega kevade märgid: täna ärkasin linnulaulu peale (L: kuulsin nagu eemal metsas metsvinti, E: kuulsin metsvinti juba maja taga). Täna on ka selge ning näeme, kas on selge ka õhtul, praegu on õhtul pärast päikeseloojangut idakaares binokliga näha roheline Lulini komeet. Eile võib-olla nägin, aga kindel ma ei ole, auk pilvedes oli ainult hetkeks ja ei saanud komeedi suunast ja asendist tähtede suhtes täpselt aru.

Homme on mul erakordne võimalus vaadata Schipholi lennuväljale lähenedes ainult päev vana allakukkunud lennuki jäänuseid (see on just see eraldi läänepoolne rada lennujaamast kaugel loodes (Polderbaan), kuhu ja kust suunast ma eelmine kord Tallinnast tulles maandusin). Homme õhtul puhub aga läänetuul ja lennuk peaks nii maandumisel kui ka tõusul kasutama rada Buiterveldertbaan (09/27), mis on lennujaamast kohe põhja pool.

Homme algab pikk nädalavahetus ja et lennuk lendab alles õhtul, siis on lõunani aega näiteks magada nii, et auk maa sees.

Tööl on selline lõbu, et kella neljaks on lõpetada segase dokumendi toimetus ja tund enne vaatan meilist, et on tulnud teade, et tähtaeg on kukkumas, ja veel ühe teise töö tähtaeg samuti. Mõtlen, et ma olen tööee täiesti läbindanud, seal ei peaks olema enam midagi, aga siis avastan, et ülikiire töö on vahele pandud. Ma avastan selle 53 minutit enne tähtaega, aga toanaaber C leiab enda oma alles umbes pool tundi enne. Vaja on tõlketehnika-kiirabivõtteid. Valmib tähtajaks, aga pärast olen hulk aega kontaktivõimetu.

Töölt ära tulles töömaja juures kuldnokalaul. Jaamapoes, toredat naabermaa karamelli-pähkli küpsist ei ole. Mõtlesin just, et viin külakostiks.

On küll selge, aga madalal idakaares, kus peaks olema komeet, on pilv, ning mida kõrgemale tõuseb komeet, seda kõrgemale tõuseb ka pilv, kuni öösel läheb täitsa pilve.

No comments: