23.7.07

E, 445. päev: 1. päev üksi

Austraalia raamatupood, millest laupäeval tellisin raamatu, milles peaks olema mainitud mu vanaisa, teatab hommikul, et raamat on sattunud nende veebipoodi kogemata, et tegelikult seda olemas ei ole, et kirjastus jättis raamatu tegelikult kirjastamata. (No tõsi, raamatut oli Internetist pagana raske leida.)

Kohtan hommikul bussis ungari kolleegi G-d, kes vabal ajal on DJ Puli. Ta annab tuleva peo kutse ja ma küsin, kas nimi DJ Puli on kuidagi seotud ungari koeratõu puliga, aga tundub, et ta ei saa aru.

Sajab. Lõuna eel käib aknalaual jalutamas väga märg harakas.

Muidu on tööd koledal kombel, sest olen eesti rühmast üksi ja teen seega nelja inimese tööd. Kaasas on suured kõrvaklapid, muusika on Die Meistersinger von Nürnberg, mis teatavasti kestab viis tundi. Ausalt öeldes ei ole see tervikuna kuigi kosutav elamus, kuigi, jah, esitus on tore ja plaate peab vahetama harva.

Õhtul, kui ma bussi ootan, ajab üles hirmsa vihmapilve, millest siis, kui ma bussiga korteri poole sõidan, vallandub paras valing. Kui buss on jaama juures, jääb valing järele ja pilve järel on taevas selge.

No comments: