11.2.10

N, 1213. päev: lumi ja kaos

Proovin filtrit keerata mikrokiudlapiga, mis muidu ette nähtud kuvari puhastamiseks (küll suurt ei puhasta). Tulebki lahti. Laupäeval uusi fotopaberi pakke ära pannes leidsin, et eelmise korra kotis oli (umbes novembrist) peale paberite ka läpakakuvari puhastamise komplekt. Täna on läpakas sobivasti välja lülitatud (öösel täpselt kell kaks otsustas nimelt niisama tudile pandud läpakas käima minna, käivitades ka muud seadmed, mis juhetpidi küljes, ärkasin skannerikrõbina peale; selgus, et mingeid uuendusi vaja, aga üks programm ei taha kinni minna). Seega saab kuvari puhastada sinna kogunenud sõrmejälgedest, söögipritsmetest ja eriti eelmise „puhastamise” triipudest.

Täna on lumi maas (öösel oli umbes −7 °C), selline, mis hobuse nutma võtaks, aga nutma on võtnud ka kõik tänavasõidukid, sest kesklinnas liiklus lihtsalt seisab. Mida tegi tikuke millimeeter lund, väike, õige pikuke.

Nädala alguses oli Kirikmäe prisma kassas tüütu müüja, kes kommenteeris midagi mu marineeritud kurkide kohta. Et ma ei reageerinud, küsis ta üle: „Parlez-vous français?”, millele vastasin loomulikult: „Non.”, aga ta rääkis edasi. Teine kord jälle oli teises kassas väike lahke ilmega müüja, kes aga äkki virutas järgmise kunde pulga mööda soont kassalindi teise otsa nii, et plaksus. Kuidas muidu müüja frustratsiooni välja elada saab, eks ju, sõimad klienti ja jääd tööst ilma (ei ole sama lihtne kui Eestis, kus müüja mõnitab niisama, sõimamata, ja ei jää). Prismas on olemas ka iseteeninduskassad, aga teades, milline on tehnikaasjade kvaliteet selles poes, ma neid kasutanud ei ole. Algul oli tore kah, neli automaatkassat, igaühel eraldi ülevaataja ja siis nelja ülevaataja ülevaataja.

4 comments:

Anonymous said...

Haahahaha. See on normaalne, et neli ülevaatajat ja siis lisaks veel üks ülevaataja. Vähemalt ei jää inimesed tööst ilma ja kliendil ka põnevam, saab karpidega krabistada ja touch-screeni toksida :)

AV said...

Praegu on seal ülevaatajaid vähem.

Ent asi, millest ma seal poes üldse aru ei saa, on nende säästukaart. a seda ikka lehvitan, ehkki ei tea, mille pealt see säästu kogub ja kuidas/kas säästu saab kunagi ka kasutada. Viimati (reedel) teatas müüja tohutu õnnelikuna, et ma olen sellega kogunud juba 8 € säästu. No tere talv, ma olen käinud seal poes ka ligi viis kuud vähemalt kolm korda nädalas, mis teeb korra pealt säästuks mingi 0,15 € ehk 2 krooni. Elionil oli kunagi ka mingi punktide süsteem, mis muudkui kogunesid ja kogunesid, aga millega ei olnud midagi muud teha kui lasta panna lauatelefonile numbrinäidik, nii need korstnasse läksidki.

Anonymous said...

Selle 8 euroga saad maksta oma järgmist arvet. "Je voudrais payer avec ma carte."

AV said...

Tänan.

Ennist jäi Elioni punktide juurde ütlemata, et nende eest saanuks ka nende poest allahindlust toodetele, mille normaalhind oli tugevasti suurem kui muudes poodides.