19.10.08

P, 823. päev: soe tuba

Ka täna olen terve päeva toas, kus on vähemalt soe. Õues on hommikul udu, siis see lahtub ja näiliselt on päikesepaiste. Nagu eilegi, vaen ka täna pisut matkamõtteid, aga ega ma tegelikult ikka viitsi. Pigem laadin alla mu juhendatava kursuse esimese kodutöö vastused ja teen ettevalmistusi nende hindamiseks. Ühes sellega käin läbi meilipostkasti ja tuuseldan seal kõvasti. Igasugu saasta on ikka kogunenud.

Päeva põhiosa kulub sellele, et kirjutan nagi.ee-s oma populaarseima albumi piltidele peale eestikeelsete allkirjate ka ingliskeelsed.

Avastan, et Lightroom on tekitanud kausta My Pictures oma kausta, kuhu on salvestanud terve gigabaidi pisifaile. Lõbus on see, et ma olen Lightroomi kasutanud seni ainult oktoobri digifotode haldamiseks (mida ennast on ligi 8 GB, CR2- ja JPEG-failid). Et Lightroomi kasutamisega kasnevad ikka veel tohutud mõttepausid, tuleb sellest ilmselt loobuda.

No comments: