23.10.08

N, 827. päev: töö ja vaev

Tihedasti tööd. Ühe valmimisel peab uurima tööde nimekirja hoolikalt, et teha järgmiseks ära ikka kohe järgmise tähtajaga töö, edasistega on ju rohkem aega ja need kannatavad oodata. Kogu aeg pistetakse töid vahele.

Päeva tippsündmus on tõlketehnika koordineerijate koosolek, kus koordineerime tõlketehnikat nii, et maa must.

Õhtul jaamapoes. Kella kaheksast lubas tulla rahvaloendaja paberi järele (mis peavad olema vallamajas homseks, nagu ma alles nüüd servalt loen). Saabub kell 21.12, kui ma olen muremõtteis rehkendanud, kuidas ma oma homsete käikude sisse saan mahutada vallamaja külastamise, kui see tehakse lahti hommikul kell 8, aga mul on vaja olla kell 8.30 prantsuse keeles, ja pärast lõunat kell 13.30, kui meil algab kell 14.00 koolitus.

Seekord õnnestub pöörleva tähistaeva pilt paremini:

3 comments:

Gilleke said...

Palun ütelge, kus ja mis lindudega te pildil olete?
Sellised vanamoelised kodulinnud tunduvad...lihtsalt küsin.
Mind huvitavad vanaaegsed koduloomad.

Tervitades Gilleke
http://www.maalammas.ee

AV said...

Äia juures maal Lõuna-Eestis jaanilaupäeval 2003. Sel ajal oli äial kolm lemmiklooma seisust nautivat hane nimedega Täpi(?), Triibu ja Volli, kes sõid käest ja olid muidu sõbralikud. Võimalik, et pildil on kaks esimest, Volli oli teistest arem ja vaatas eemalt (profiili pildil on ainult pildi keskosa).

AV said...

Täpsustus: Elspet, Triibu ja Volli.