27.5.08

T, 700. päev: offline

Objektiivi väga põhjalik pakkimine. Kastisisu on seestpoolt väljapoole selline: objektiiv, kilekott, objektiivikoti vahtkummist sisu, tugevast riidetaolisest materjalist objektiivikott, paksust papist objektiivikarp, ümber selle kääritud kaks meetrit mullikilet, veel mullikilet, õhupatjadega kile, pappkast. Kõige õhemas kohas peaks polster olema umbes 7 cm paks.

Tööl arenguvestlus 21 minutit.

Lõuna eel objektiiv posti.

Täna prantsuse keelt ei ole, aga postkontori poole minnes näen bussipeatuses tavalisi inimesi, kes muidu sõidavad sama bussiga samasse majja teistele keelekursustele.

Kirikmäe ehitustöödel on täna ilmselt tabatud mõnd kanalisatsioonitoru, sest kõikjal õues heljub hais nagu veekindlas mahutis käärinud inimsital. (Mis meenutab kadund naabrimemme, kes kuulutas oma kemmergutühjendamise/aiaväetamise talgutel, et ta on „teeneline fekalist”.)

Õhtul, kui korteri poole tulen ja ohutussaarel rohelist tuld ootan, põriseb minu poole suur roheline põrnikas, tiirutab veidi (proovin, kas ta tahab käe peale maanduda, ei taha), siis kaob algul ühele poole, siis teisele poole teed.

Tundub, et mu vana (1997) koduleht on kinni pandud. Tehnilistel põhjustel ei pääsenud ma sellele alates 2002. aastast muidu ligi kui suure vaevaga ning alates 2006. aastast enam üldse mitte. Küllap teenusepakkuja vaatas, et mitu aastat pole midagi juhtunud, ja sulges lehe. Võib-olla on ta mulle sealsel aadressil meile saatnud, aga et ma neid enam kätte ei saa, siis ei tea ma midagi. Teatud huviteemadel olnud materjal on mitmekordselt varundatud ja olemas, aga siiski nüüd enam mitte Internetis (v.a Google'i vahemälus, aga sealgi mitte igavesti), millest on kahju. Uuesti, uude kohta ülesriputamiseks tuleks kogu seal olev teave uuendada, milleks puudub soov ja jaks. Võib-olla peaksin riputama senisel kujul.

No comments: