9.10.06

E, 208. päev: kiire

Hommikul kiire, sest üles on antud kaks ülevaatamist, ühe tähtajaks kell 15 ja teisel kell 16, aga kell 13.30–17.30 on mul prantsuse keel. Hea, et olin ühe reedel ära teinud, täna vaja veel üle kontrollida.

Aja kokkuhoiuks kavatsen minna sööma KAD-majja, kus muude asutuste inimesed tohivad einestada alates kella 13-st ning prantsuse keel algab pool tundi hiljem söökla ukse lähedal. Aga kahjuks jõuan KAD-majja alles kell 13.12 (ja kui ma oma koti olen röntgenist läbi toppinud, teatab turvamees mulle midagi, millest saan aru, et kaelakaardiga inimesed ei pea oma kotte röntgenisse panema; tore, eks ma järgmine kord proovi). Lähen söökla asemel KAD-maja keldrisse poodi leukoplastide järele, sest mu varud on väga napid ja 13 cm2 ulatuses kergelt veritsev küünarnukk ei ole teiste inimeste seas esteetiline vaatepilt. Näen üle poe sama kunagist töökaaslast kui laupäeval veinikeldris, aga paraku pole aega isegi tere öelda, kuivõrd ka kätega vehkimine pole viisakas. Üks poest leitud plaastritest lubab, et see ei jää haava külge kinni. Tänahommikune nimelt jäi ja eemaldamisel hakkas kõik otsast peale. Elame-näeme.

Pärast prantsuse keelt Kõrgmetsa ehituspoodi, veedan seal kolmveerand tundi. See on hiljuti põhjalikult laienenud ja mul on mõningaid tööriistu vaja, nt 6 ja 8 mm kivipuuri.

Nendega edeneb puurimine jõudsamini. Saan ühe kandeprofiili osaliselt seina külge (osa kruviauke on seina sees viltu, trelliga ei saa keerata, aga vastava otsaga kruvitsat/võtit mul ei ole).

No comments: