22.9.15

T, 3026. päev: teisipäev

Olen tänaseks maalinud paberile – või noh, Excelisse ja paberile on maalinud printer – kõik ootel olevad enda kaarditehingud ning arutame kohe hommikul kaarditurvaga, mis maksetest on minu, mis mitte. Arutelu raskendab, et tema näeb kaardi kõiki tehinguid, mina mitte. Näen ainult kümmet viimast, aga neist ei ole ükski minu. Küsitakse mitu korda üle, kas olen kindel, et kaarti ei kasutanud salaja keegi pereliige või ma ise enda teadmata (palju väikesi 6 € tehinguid on kohast Google Games, aga Google saadab mu enda tehingute peale kinnituse Gmailile, neid on arveldusperioodil neli, kõik Google Plays), ja siis avatakse ametlik kaardipettuse toimik. Lubatakse saata allkirjastamiseks paber, kus vannun, et loetletud tehingud ei ole minu omad.

Ootemuusika on lõbus barokk; tuttav kuidagi, kahtlustaks, et Vivaldi aastaajad, mida ma muidu väldin, eks ju.

Õhtul on postkastis pakiteade; kui see on sellelt Saksa antikvariaadilt, kelle veebipoe külastuse järel kogu kammajaa lahti läks, teen küll seina peale risti.

Täna tulevad müügile detsembri ooperi piletid. Tahame konkreetsele päevasele etendusele (mil õhtul on teine ooperikontsert, mille piletid ammu riiulis ootamas), aga veider on, et pooltele etendustele pileteid osta ei saa ning see päevane etendus on just viimane, millele ei saa. Ei ole ka märget, et oleks välja müüdud. Kahtlase kokkulangemisena on need just samad etendused, kus osaleb maailmakuulus Heldentenor Jonas K.

Üldiselt on kuupäevad segi, arvan, et on 23. skp (mitme makse tähtpäev on 23. päeva paiku, 23. kuupäeval makstes keegi veel ei virise, ka siis, kui tähtaeg oli paar päeva varem).

No comments: