11.9.15

R, 3015. päev: mis mõttes?

Postkontorist raamatupakk Saaremaa aineil:
  • Aluve suur raamat: alles pärast tellimist meenus (siinse blogi toel, eks ju), et mul siin olev eksemplar siiski ei ole minu vana isiklik, vaid sama päritoluga vanaraamat kui tänane, kuigi ühelt poolt võib selles kahelda, sest viimati Eestis ma vana ei leidnud (vbl ajasin blogis segi HCL Kleisi tõlkega, mis on mul siin, aga võiks olla kahes kohas), aga teisalt ei ole siinsesse kirjutatud registrinumbrit (ajast, kui üritasin registris üles tähendada kõik meie raamatud, et teada saada, kui mitu neid on; umbes 2/3 said registrisse ja sisekaanele väikese numbriga kleepsu). Vbl, vbl.
  • Aluve väike raamat: selles on foto idabastioni (Swan) eskarbi taastamiselt, mida suures ei ole.
  • Vold. Vaga raamat, millest kuulsin tellides esimest korda, häbi-häbi mulle
  • Teaduste akadeemia üllitatud raamat „Saaremaa” (1970), mis on õige maiuspala

No comments: