6.5.10

N, 1282. päev: olevik ja tulevik

Kas teate, et airBalticu spämmis on pildid kaasas (mitte ei laadita serverist) ja sõnumi suurus on seega üle 600 kB?

Võeh, Leenake, ristilapsuke.

Arenguvestlus, kus küsitakse, kas ma ei tahaks pidada teemal, mille toimetamisel ma olen majas ilmselt ainus asjatundja, koolitust. Esimene mõte on, et vaja on mitte tunnist koolitust, vaid mitut aastat ülikooliõpinguid, aga vastan, et eks ma mõtle selle peale.

Silmapiiril on minu prantsuse keele õpingute lõpp. Mind kavatsetakse lennutada orbiidile, st saata kahenädalasele intensiivkursusele Prantsusmaale. Paar nädalat tagasi tuli mulle ja leedu kolleegile, keda ootab sama saatus, meil, et öelge ruttu, mis keelekooli olete välja valinud ja millal. Vastasin, et sobiks sügis ja koolist ei tea midagi, ei ole veel otsinud. Siis pakuti, kas teatud looduskaunis kohas kool sobib. Klõbistasin linnanime Google'isse, vaatasin kaarti ja vastasin, et sobib. Et kõik oleks ikka täielik, vastasin täna küsimusele, millist intensiivsust soovin, et valin ägedama, 30 tundi nädalas. Takkajärele mõeldes oli kunagi käidud saksa keele intensiivkursus ainult 24 tundi nädalas (+ kodutööd 2 h/d), nii et elame-näeme.

Helistab jaama postkontor ja arvab, et minu pakk on vallakeskuse postkontoris, kust mind ükspäev just jaama omasse saadeti. Teine võimalus oleks oodata nädal, kuni tuleb uus silt, vast on siis sinna kirjutatud midagi rohkem kui minu eesnimi ja pakijälituskoodi algus.

Päevauudised laamendamisest Kreekas (sisult rahvuslik, vormilt rossija-rossija) panevad muretsema, sest suurim laamendamine käib just selle platsi peal, kus ääres töötab kreeka sõber. Uudis panga süütamisest paneb hoopis muretsema, sest sõbra töö on seotud rahandusega. Seega uurin ja pisutiseks kergenduseks tuvastan, et põletatud pank siiski ei asunud platsi ääres.

Aga asjad nii roosilised siiski ei ole. Kreeka sõber vastab päris mureliku kirjaga sealkandi eluolu teemadel.

No comments: