Et neljapäevase taksoseikluse arve oli ainult mingi 14 € (6 km, 47 minutit, ummik), mille eest saab siinmaal taksoga jaamast mööda maanteed 3 km üürikorterisse, leian, et ega taksosõit lennujaama (u 10 km) kah suurt midagi kallim või olla. Õigesti arvan, sest arve on ainult 9,85 € ehk odavam kui Tallinnas ja umbes sama kui Kuressaares!!
Lennujaama poest fado-DVD. Tagakaanel on kuulsast fadolauljast pilt, millel ta sarnaneb Edith Artois'ga.
Lennukis uni. Väga tähtis on ärgata söögi ajaks. Lõbustus on ülinõme varjatud kaamera, aga siis tuleb kaks jagu lammas Shauni (Sheepwalking ja If You Can't Stand the Heat). Rahvast on hõredalt, alla poole, terve rida on minu päralt. On ka otse rannast särgi- ja plätuväel tulnuid. Paras, sest Hamburgis on jahe ja sajab.
Hamburgi lennuväli on pikk ebamugav soolikas; selle projekteerija võiks ise seda maad kõndida. Ümberistumise letti ei ole; teatelett soovitab, et oh teil on ju neli tundi aega, minge välja, registreerige pilet normaalselt ja tulge uuesti lennujaama sisse.
Selgub, et soovitatud lett nr 8 on ainult kottide äraandmiseks, aga iseregistreerimise aparaat Eesti ID-kaarti ei tunnista (muide esimene kord viimase 6 aasta jooksul Euroopas reisides!!). Seega letist nr 9 normaalne pardakaart.
Saksa turvakontrolli magnetis mu püksilukk piiksub.
Kogenud rändajate õpetusel on Hamburgi lennujaama ainus ajaveetmismoodus süüa. Hommikusööki enam ei ole (letile unustatud silt võetakse kähku ära, kui küsin), söön muu võileiva. Edasi 3½ tundi tasast nokkimist (muistsete kroonikate tekstituvastust).
Teine lennuk on väike CRJ, mul on akna all üksik koht. Vahemaandumine toimub mäe otsa pisilennuväljale; kuigi jätab võsalennuvälja mulje, on sellel päris sage liiklus, sest kohalik siinmaine lennufirma teeb mitmel liinil seal vahemaandumisi.
Kui reisijaid maha pannakse, selgub, et üks kott on üle-puudu. Võetakse maha kogu pagas ja kõik 12 lennukisse jäänud reisijat aetakse näitama, mis on kellegi kott. Üks kott jääbki üle.
Viimane lend on veerandtunnine hüpe, näen tuttavaid uisu- ja matkaradu.
Nagu ikka, reisilt tulnuna ei mäleta ma, kui kaua mu kuukaart käib. Tavaliselt reisi ajal kehtivus lõpeb, nii et ostan pileti. Alles bussis meenub, et kehtib 18. skp-ni.
Bussi akna välimisel küljel on kärbes; aknal voolab nähtavasti aeglane õhu piirkiht, sest kiirusel 48 km/h on kärbes veel akna küljes, alles kiirusel 54 km/h kaob.
31.5.10
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment