22.8.08

R, 774. päev: välk, aga mitte pauk

Saabub fotopoe pakk, milles on välklamp, nurkpildiotsik ja hallfilter.

Kohtun hulga aja tagant kõrvalmaja kolleegidega, maksan ära eesti seltsi särgi raha (särk jõudis keerulist teed pidi minuni, mis teed pidi kahjuks raha saata ei saanud, siis tulid puhkused peale). Nüüd saan seda siis ka kanda. (Kes siis võlgu särki kannab!)

Inglise kolleegiga eile peetud ja vastakate arvamusteni jõudnud kirjavahetus malbub, nimelt ka talle on paras üllatus, et Tu-22M võiks olla rahuvalvelennuk, ta ei ole selle peale varem tulnud. Huvitav, kui ma kirjutaks talle ka seda, et Tartut nendega raputanud lennuväebaasi ülem oli kirjeldatud ajal Dudajev?

Käin näitamas ühe rakenduse uuel versioonil töötamist, tekib arutelu tagasiside tiheduse üle: keeletehnoloog näeb, kuidas ma ei märgi kõiki parandusi vigadeks, et tema küll märgiks. Selgitan, et ma märgin vigadeks ainult sellised, mida saan kindlasti tõendada, et nad on vead; maitse-eelistusi ma vigadeks ei märgi.

E käib külalisega C-x's fotonäitusel (kus käisime just pühapäeval). Ka külalisele meeldib. Siis sõidavad ekskursioonibussiga tiiru linnas; E üritab õppimise mõttes kuulata prantsuskeelset teksti, aga jääb magama (ja seda näen ma ka aknast, kui buss akna alt mööda vilksatab).

Õhtul tekib õigustatud küsimus, mida me tähistame. Nagu küllap kirjutatud, oli kord tudengiaastail lõbus pidu, mille lõpupoole hakati mõtlema sama ja siis meenus, et mu vanaemal on sünnipäev ning ta oleks kindlasti liigutatud, kui saaks teada, kui toredasti me seda tähistasime. Samamoodi sai alguse ka mingi Eesti üliõpilasseltsi käädripäeva tähistamise tava (kui esimesel korral vaadati peo põhjust otsides lõpuks kalendrisse ja seal oli kirjas, et oli käädripäev). Või tudengiseltsikaaslase Eero sünnipäevad, mis toimusid vajadust mööda, mõnes kuus isegi mitu korda.

Ja seda minevikku meenutades tuleb meelde, et on ju 22. august, tudengiseltsi minuaegse esimehe sünnipäev.

No comments: