20.8.08

K, 772. päev: ütleme Lenin, mõtleme parte

Puhkusetaotlus kinnitatakse ära. Ma olin juba mures, sest aega on jäänud vähe ja mida edasi, seda rohkem hakkab juhtuma imesid lennukipiletitega, õigemini nende hindadega. Selgub, et veel natuke ja vähemalt KLMi kodulehe kaudu enam lennukipileteid ei saanukski. Hind on äralennul täiesti normaalne, tagasilennul talutav.

Tööl arutelu, kas on vaja määrata iga valdkonna kohta oma terminiekspert, kes siis selle valdkonna eesti terminiallikaid hakkab jälgima ja oma vaatlustulemused teistele teatab, või mitte. Ma olen üldiselt väga skeptiline, et mõistlikku tulemust saaks ainult terminiloetelusid kasutades, mis on sama hea, kui et anna sõnaraamat ja siis ma oskan kõike – mingi aimdus peaks asjast ka ikka olema! (Vt eilne seapõrsaste pesakonna suuruse küsimus.) Ehk nagu ütles targasti hr K:

Sõnaraamat on tore asi, aga keegi ei keela mõtlemast oma peaga!

Leian, et võiks jätkata senist tegevust, et vajadust mööda, mitte kulutada niigi nappe ressursse, kui neid saaks kasutada mujal.

Märkan Sitemeteri loetelust, et mu blogisse on satutud üht erakonda kiitvalt veebilehelt, kus on ühte minu blogikirjutust osundatud, aga a) muudetud sõnastuses (sõnast skannitud on tehtud skännitud, vaadake ÕSi); b) pika kopipeistina; ja c) ilma pisut hiljem lisatud lahtiütluseta. Kirjutan veebilehe pidajale üpris vihase kirja.

Pliidi väikese plaadi nupp laguneb ära, ei peegelda reaalset tegelikkust ja saa enam välja lülitada. Tuleb nupp ära kiskuda ja keerata kinni tangidega. Peaks hankima kuumakindlat liimi ja tagasi liimima.

No comments: