3.11.06

R, 232. päev: tööpäev

Täna on veider tööpäev kahe puhkepäeva ja nädalavahetuse vahel. Elu Kirikmäel on kui välja surnud. Kui poole kahe paiku lähen SCH-majja lõunale, hüüavad umbes viis turvameest kooris, et kuhu musjöö suundub (ma alguses arvan, et tahavad, et ma kindad röntgeni paneksin), ja seletavad midagi, millest saan nende pika kätevehkimise peale aru, et SCH-maja on täna kinni ja kui mul sinna siseneda vaja on, pangu ma oma nimi kirja. Nõnda jääb siis täna lõunatamata, sest ma ei viitsi vaatama kõndida, kas KAD-maja ja selle söökla on lahti.

Pärast välistõlke hindamise lehte miinus neljandale viies tahan kommiautomaadist kaht pähklišokolaadi, aga aparaadi söötekruvi (mis valitud paki riiulilt alla lükkab) on umbes kuuendik pööret faasist väljas ja teine pakk jääb riiuli servale toppama.

Õhtul läheme kauni tähekese nimelisse kaubanduskeskusse, mis asub ligikaudu poolel teel pealinnast kõrvalriiki. Minu köögitarvete hulka siginevad vee- ja munakeetel (ehk "munasoojendaja", nagu sageli arvavad võhiktõlkijad). Sealt pikk tee tagasi. DVD-kogu läbivaatamine jõuab seekord "Simpsonite" 7. hooajani.

No comments: