18.2.14

T, 2496. päev: und ei saa

Täna jätkan seajalgadega: lihvin taldu ja epokitin. Pahtel on ehituskeemia riiulilt pärit peenpahtel, mis nakkub sellega hästi, kõveneb kiiresti ja on veekindel (sest ma olen märja lihvimise suur sõber, sodi tekib vähem ja see ei satu mujale kui ainult kraanikaussi).

* * *

Alles see oli, kui kümmekond aastat tagasi näitas CNN otseülekannet lennuõnnetusest (ei olnud väga raske, aga lennuk läks katki) ja mõtlesin, et lennuõnnetuse otseülekanne, no mida veel. Ja vat on küll veel: AD 2014 tehakse otseülekanne revolutsioonist:

 

Tajun hetke suurust juba ülekande ajal, ühtlasi mõistes, et ega ma ukraina keelest tegelikult ikka aru saa, vahetades uudisekanaliks BBC, ja saades öösel väga vähe und ning olen kuni nädala lõpuni üsna mures, sest mul on meeles see va Dale Browni põnevik (Chains of Command, 1993), mis algas umbes samaste niiditõmbamistega (no kuulge, ajastamine olümpia aega on ju nii läbinähtav), aga ma ei ole kindel, kas need niiditõmbajad on ikka seda raamatut lugenud, siis nad teaksid, et kes alustab, see kaotab ja temast jääb järele mitte märg plekk, vaid suur kraater.

No comments: