25.7.13

N, 2299. päev: kõigi maade koonrid, ühinege

Toimetan parajat pusserdist ja viis sekundit enne selle valmimist see kaob... koos minu toimetustega. Tekstitoimeti elustub ja pakub väidetavasti uusimat varukoopiat, mis aga on ajast, kui olin jutus teinud ainult kaks esimest muudatust. Küsin itiabilt, äkki nad leiavad uuema varukoopia, ja seni asun aja säästmiseks isikliku mälu abil kordama juba tehtut. Itiabi mässab pool tundi, aga ei leia. Selleks on mul pusserdisest valmis kolmveerand ja ütlen, et ärge rohkem suskige, muidu kaob ka mu uus ponnistus.

Tekstitoimeti teatas, et oli parandanud varukoopias stiile, mis viitab tuntud odavtõlketarkvarale, musjöö Ch. kuritahtlikule loomingule, millega saab tõlkida lihtteksti ja äärmisel juhul RTF-teksti, aga mis teeb keerukama vorminguga failidega sada imet, solkides ära selle stiilid. Mul on musjöö Ch. irvitav nägu püsivalt silme ees. Peaasi, et hästi odavalt saab, eks ju...

No comments: