18.7.13

N, 2296. päev: ettevalmistused

Njaa, homme samal ajal olen taas kord kunagises õpingulinnas, mille pinda puutus mu jalg viimati oktoobris 1995, kui sealt kõigi kodinatega rongi peale astusin. (Hiljem sõitsin veel paar korda rongiga läbi.) Olen kohalolemiseks arvestanud ainult seda, kui jalg puutub vastu maad (ka jaamaperroonil), seega kuigi eeloleval pikal nädalavahetusel on ees oodata rohket rongisõitu, ei vii tee kohtadesse, kus ma varem käinud ei ole. Varem sõitmata on ainult kolm raudteelõiku, Nancy ja Sarrebourgi vahel, Colmari ja Baseli vahel ning uus kiirraudteelõik Olteni ja Berni vahel.

Ilmaennustus on paranenud, viiest päevast ei luba äikest enam ühekski (üleeile lubas kaheks).

Päeval pangas reisiraha järel. Reisil on vaja osta mitu rongi-, bussi- ja trammipiletit ja ma ei tea, kui paljusid saab osta kaardiga. Saan teada, et ka sedavõrd väikest summat oleks vaja olnud ette tellida; ma ei ole ja teenindaja kontrollib kladest järele, kas keegi teine on tellinud, siis avab kapi ja võtab välja mitu karjaklimbritega kinnitatud pakki, milles peamiselt väikeste numbritega rahad, nii et nüüd on mu rahakott paks nagu pada.

No comments: