6.10.09

T, 1108. päev: õppige loodusteadusi! Ja keeli!

Selgub põhjus, miks skanner viimasel ajal tegi 1200 dpi skanni kole aeglaselt: kogemata oli sattunud seade, et skann tuleb teha ettenähtud mõõtmetest 103% suuruses, ja siis skanniski vajalikust hoopis peenema tihedusega ja pärast arvutas õige pildi. Skanneriliides on selline:



...ja palun leia sealt suumiprotsent! Tavaliselt silm sinna peale ei satu.

Täna leidis siinse blogi tallinlane, kes otsis Google'ist sõna oksügeen. Oksügeen, tuletagem meelde, on mõjus mürk, mida on isegi sissehingatavas õhus! Kas me sellist Eestit tahtsimegi? Selle vesinikuühend oksidaan on teine mürk, mille letaalsus on 100% – kõik, kes sellega kokku puutuvad, surevad, ent sellest hoolimata ei ole selle müük alaealistelegi seadusega keelatud. Viimane hetk on selle keelustamist nõuda kohalike valimiste kandidaatidelt! ☺

Peale ükspäev kurdetud äraspidise kuupäeva ka teine mure: mis paneb inimesed tõlkima kalendri kontekstis sõna event „sündmuseks”? (Nt „korralda 6.10. kõigi huviliste jaoks sündmus”.) See on ikka ju „üritus”! Kas silvet on tõesti vaste „üritus” ära unustanud? (Ma ei tea, mul silvetit ei ole ega saa ka kunagi olema!)

Töömaja akna all saetakse kibuvitsapõõsaid, mis väljendub peamiselt selles, et laia välisaknalaua tagant paistab äkki liikuv põõsas, nagu saanuks maja rattad alla.

Palun vabandust segaduse eest, kui minu Skype'i pildi (sellelt pildilt välja lõigatud portree) kõrval on pühapäevast saati rippunud silt „olen Niinemäe sugulane!”. Sugulane olen ikka mina, mitte pildil olev maki!

3 comments:

v. said...

Üritus olla luhtunud katse, ilmselt sellepärast? :-)

AV said...

Seda peaks ütlema soomlastele (yritys = (äri)ettevõte)! ☺

urk said...

igati süsteemne tüvi seega.