28.12.15

E, 3115. päev: udu



Mitmes poes: algul naaberlinnas (vahepeal on paks udu, klõpsin rongiaknast udupilte), ketse ei ole peaaegu üldse; siis kohalikus matkapoes (ka seal ketse ei ole, aga pilt hakkab selguma), siis maksimarketi tööstuskaupade osakonnas. Matkapoele lähenedes märkan läbi akna, et selle kõrval on käsitööpood ja seal paistavad pabeririiulid; lähen sisse ja avastan, et seal müüakse mitmes paksuses köitmispappi, mida mul läheb peagi mitmeti vaja. Aga ma ei mõtle välja, kas on parem minna lambiga ostma pappi või papiga ostma lampi (papipoogen on 100 × 70 cm ja rulli seda keerata ei saa), sest kummagagi ei saa niikuinii minna toidupoodi, aga kolme korda ma poodi minna ka ei taha. Jätan seega papi ostmata, mõeldes, et kuhu see papp poest ikka kaob.

Uus köögilamp + uus päevavalguslambi toru elutuppa.

Pommitamise tänaval tuleb kättpidi tervitama umbes eelmise keelekursuse kaaslane, kes elavat samas majas.

Siis bussiga toidupoes.

Selgub, et ega ma poes näinud, et uude köögilampi tuleb juhe sisse otsast ja küljelt, mul oleks vaja, et keskelt ja tagant, lambi karp aga lahti ei käi, lamp sedasi lakke ei mahu, et juhe tuleks otsast; niisiis on mul täiesti kasutamata lamp üle.

No comments: