21.12.15

E, 3108. päev: rott, pakid ja lehmapildid

Leian, et Lr-i (ja Adobe* muu pilditarkvara) jaoks on olemas objektiiviprofiilide allalaadimise rakendus ja isetegemise rakendus.

* Ärge arvake kedagist, nagu ma ei oskaks võõrnimesid käänata. Adobe hääldub umbes nagu [æˈdə͜ʊbi], i-häälikuga lõpus, käänamisel ülakoma vaja ei ole.

Bussi oodates näen, kuidas pruun rott ületab maantee. Metsa poolt tuleb ja vastassuuna bussipeatuse taha läheb, vaikselt, rotikõnnakuga töt-töt-töt, iga sõiduraja keskel uurib midagi maast, ainus rotti kohtav auto on viisakas ja laseb rotil ajada oma rotiasju.

Mul on kaasas kotitäis pakke, mille viin lõunal postkontorisse. Ostan automaadist margid ise, aga ise saab postitada ainult pakke, mis on õhemad kui 3 cm. Letis tädi hõiskab, et küll on tore, te olete siia pannud margid ja isegi õiged!

Kui oleksin pakke pakkides teadnud, mis juhtub, kui pakk on üle 2 kg, teinuks ma ühe 2067 g paki asemel kaks 1034 g pakki, ja kõvad kasud olnuks ikka sees.

Töökoosolek, kus keegi mainib, kuidas kõigil teistel on üks pirakas töö ja meil ei ole. Siis pärast alles selgub, et see on meil ka, mul nimelt, homme kella üheks.

Õhtul on viimane aeg valmis teha sügisesed lehmapildid, mida lehmaomanik on juba küsinud, aga mida ma ei ole viitsinud seni teha, sest keerukate valgustingimuste tõttu vajab iga pilt isesugust timmimist ja ilm oli võrdlemisi hall. Valitud saavad kõik, valmis saavad pooled.

No comments: