18.11.11

R, 1766. päev: ma ei ole asjaga üldse seotud

Ööl vastu tänast elavdan jälle mu juhendatavat kursust. Ega ma kalendrist hooli, eks ju. Mu kursused on alati taolised, et alguses ei saa vedama ja pärast ei saa pidama; nüüd on alanud see teine pool. E-kursuse tõttu kaasneb kodutöödega massiivne tagasiside ja need koonduvad kursuse algusse. TP-le, kes mäletavat mu ammusi tagasisidesid senini hirmuga, kinnitan aga: mul ei ole olnud hindamisega midagi pistmist – vealiigid ja nende kaalu mõtles välja eelmine õppejõud, paranduskohad märkis spetsiaalne teksti hindamise rakendus, hinde arvutas MS Excel. Minu ainus uuendus oli kogu süsteemi üksikasjalik dokumenteerimine – tehke järele!

Õhtul lennujaamas vastas. Tuvastan, et uus, 114. bussiliin sõidab lennujaama otse. Jõuan kohale hetkel, kui saabumiseni on veel pool tundi ja flightradar24 näitab lennuki olevat 5600 m kõrgusel.

No comments: