30.11.11

K, 1778. päev: ka kana võidab tootmislahingu

Hommikupoolikul kohtumine, kus ühelt poolt luuletan maa ja ilma kokku ning teisalt ütlen ühe küsimuse peale, et mul sel teemal arvamus puudub.


Vaja on haruldasest vanast raamatust leheküljeviidet ja peaaegu kirjutan üle paljude aastate inimesele, kellel arvan olevat selle käepärast. Leian siiski ESTERist lingi veebis olevale pdf-ile, mistõttu haruldane ühendusevõtt jääb ära.

Tööl ei meeldi toanaabrile, et ma söön porgandit, ja ütleb. Ennekuulmatu!! Kas mina olen kordki piuksatanud, kui ta on jogurtit luristanud, õunu järanud või lihtsalt ohkinud nagu kaldale uhutud mereloom? Mõistagi meenub kunagine itaalia ühikanaaber, kes saabudes nägi mu lustikummutit ja (teadmata, et mul on ka kõrvaklapid) teatas, et peaasi, et ma hevi ei kuulaks, mispeale leidsin, et hea mõte, ja naasin veel samal õhtul raamatukogust Accepti plaadiga.

No comments: