18.1.11

T, 1485. päev: ma teile helistan

Tööl on koomiline moment, kuidas kõrvaltoa iirlane (kes räägib inglise keelt tuntava iiri kõnemeloodiaga, mis minu arust on tore) arutab midagi minu toanaabriga (kes räägib inglise keelt ilma) ja neil on vaja helistada kuhugi ning siis kõrvalt toa iirlane haarab toru ja räägib sinna toanaabri kõnemeloodiat matkides. Nii lõbus pole tööl aastaid olnud pärast seda, kui eelmises töökohas hakati ette lugema „Tasujast” kohti, kus oli mainitud ühe töötaja nimekaimu.

Muidu hommikul ei saa ma meilihaldusprogrammi käima ja seega ei saa ma saata itiabisse meili ja seoses telefonivahetusega ei ole itiabi telefoninumbrit telefoni programmeeritud. Asun kapist otsima telefoniloetelu, mis leidub paksu paki vanapaberi seest. Sordin selle siis üldse hakitavaks ja äravisatavaks kuhjaks ning käin esimest (neljas jaos) poetamas paberihakkurisse. Kõik see aeg seisavad koridoris kaks prantsuse kolleegi ja arutavad midagi. Itiabi lahendab probleemi viie minutiga.

No comments: