19.9.09

L, 1091. päev: sind ainult kaupluses näen, juustu kui müüd

Teen soome Yle kodulehel oleva õnnelikkustesti ja mida ma leian:

  • olen kõvasti õnnelikum kui keskmine testi teinud soomlane;
  • soomlane on seda õnnelikum, mida vanem ta on;
  • kõige õnnelikumad soomlased on täiskasvanud, kes ei ela koos lastega;
  • soome naised on kriipsu võrra õnnelikumad kui mehed;
  • kõige õnnelikum on normaalkaaluga soomlane (nii et jutt rõõmsatest paksukestest ei lähe mitte, vähemalt mitte Soomes);
  • kõige õnnelikumad on need, kes magavad 7–8 tundi;
  • mida rohkem soomlane teeb sporti, seda õnnelikum ta on (eriti õnnelik on võistlussportlane, peaaegu sama õnnelik kui mina);
  • soomlane on seda õnnelikum, mida lühem ta on;
  • vallalised soomlased on õnnelikumad kui need, kes abikaasaga sageli tülitsevad, aga õnnetumad kui need, kes tülitsevad abikaasaga ainult vahetevahel;
  • mida sagedamini soomlane tegeleb harrastusega (sh kirikuskäimisega), seda õnnelikum ta on;
  • õnnelik soomlane joob ennast täis harvem kui õnnetu soomlane;
  • kõige õnnelikum on see soomlane, kes joob nädalas 3–7 annust alkoholi;
  • kõigi testitegijate meelest on inimsuhted tähtsusjärjekorras 3. kohal, aga õnnelike meelest alles 6. kohal; huumorimeel on vastavalt 7. ja 8. kohal.
Muidu täna kolmandat päeva järjest Kõrgmetsa maksimarketi tööstuskaupade osakonda, kus on kord, et seljakott tuleb anda infoletti; no olen juba nii sage külaline, et olen eile ja üleeile kassas olnud Sandra S-le, kes täna on infolauas, meelde jäänud ja pärast võtab ta koti riiulist juba enne seda, kui jõuan ulatada numbri. Sedakorda on vaja ainult kaht eri pikkusega naelu ja et korv liiga tühjaks ei jääks, ka odavaid pintsleid ja väike tops lakki. Teisiti kui üleeile ja eile, ei osta ma liiste ja seega saan minna ka toidukaupade osakonda ning osta süüa (ning pärast saan korterisse tulla liftiga).

Ilm on väga soe, 23 kraadi. Kui homme on ka selline, peaks kindlasti minema uisutama.

No comments: