4.5.09

E, 987. päev: The site of injection should be changed with each injection to avoid changes to the ski

Arenguvestlus 46 minutit. Et eelmisel aastal kestis see 22 minutit, siis seega ma muudkui arenen.

Pildid näitusele. Valikule lisanduvad näituse koostaja soovil metsapilt ja Kihelkonna kiriku ja kellatorni pilt. Seega on kümnest pildist kogunisti viis negatiivist või slaidist skannitud. Metsapildi kohta meenub, et see vist sai võetud filmile Agfacolor Ultra ja värvid on skannil parandamata (see film oli pilvise ilma jaoks, värvid olid üleküllastatud), ning kirikupildi kohta, et tudengiühingu ajakirja toimetajana ilmus sama pilt kord ajakirja kaanel, allkirjaga „Inimesed, olge valvsad!”

Päeva pirakaim nael on see, kui õhtul korterisse jõuan ja postkasti tahan vaadata, ei lähe mu võti lukuauku! Postkasti lukk on ära vahetatud!! Et ma päris kindel ei ole, et ma nohuuimase peaga vale võtit auku ei topi, jätan ma lähema uurimise hommikuks.

Selgub, et nohu ei olegi allergianohu, milleks ma selle esti arvasin, vaid külmetusnohu. Ja just enne prantsuse keele kontrolltööd kolmapäeval!

No comments: