28.4.09

T, 981. päev: sügis

Täiesti uskumatu, mis ikka sündima hakkab: link.

Tööl toimetan pikka ja ülimalt uinutavat dokumenti, mis on nii igav ja ajab une nii kõvasti peale, et ei taha kuidagi edeneda. Seda teemat võiksid toimetada selliste teemade toimetamisega paremini kohastunud inimesed.

Üles virgutab aga hädas telefonikõne plaaniosakonnast, et mul olevat tegemata reedeseid asju, millest ma ei tea midagi ja tõrgun välja selgitamast, miks, sest mu arust ei ole see minu asi, kui ma ei teadnud, et need mul teha on. Aga käiakse peale ning siis kirjutan ja helistangi tehnilisele toele, et aidake. No läheb mööda tunnike (kahju mõelda, et plaaniosakonnas vast istutakse ja näritakse kõik see aeg küüsi) ja saan teada, et põhjus, miks ma neid enam ei näe, on selles, et mul on selle rakenduse katseline uus versioon, mis kustutab tähtaja möödudes vanad asjad ära. (See ent ei seleta, miks ma varem asjast teada ei saanud.) Tuleb minna kellegi teise arvutisse ja teha sealt vana versiooniga. No toanaabri arvutist proovin, ta logib algul end Windowsist välja, siis mina tema arvutis sisse, aga s....gi, asi ei avane, ütleb, et ei saa faili kätte. Kui olen seejärel kirjutamas meili, et ei tööta, tuleb mõte, et prooviks äkki nii, et ta ei logi end Windowsist välja, aga mina lihtsalt login tema arvutist jama tekitanud rakendusse oma tunnustega sisse. No ja see kummaline kombinatsioon töötab ja töö saab tehtud. Saan teada, et toanaabril on hiir vasakul ja nupud on omavahel vahetatud.

Eesti seltsi laupäevase matka 314 pildist on valik vähenenud 78-ni. Töö jätkub, siht on 50 pilti. Mida rohkem pilte teha, seda rohkem saab neist häid pilte valida. Loodetavasti on uus läpakas selline, mida Lightroom umbe ei aja nagu senist (mida suudab umbe ajada isegi Autostitch ja tähtede halva seisu korral koguni IrfanView).

No comments: