23.6.08

E, 727. päev: pimedas

Riigipüha ja jaanilaupäev. Erakordne päev selles suhtes, et väljas lõõskab päike, mul aga on aknakatted alla keritud, sest silmad hästi valgust ei kannata, ninast sõna otseses mõttes tilgub veesarnase konsistentsiga ollust, mille tulemusel muutub patakas taskurätikuid säbruliseks puruks, aeg-ajalt on külmavärinad, mistõttu panen jalga villased sokid, ning tagatipuks lõhub pea valutada, mis on minu puhul nii haruldane seisund, et ma ei tea, mida teha. Peaksin tuupima prantsuse keelt, mis kummalisel kombel vallandab taas aevastamise ja peavalu tõttu süveneda ei saa. Söögiisu on alles, palavikku ei ole. Manustan allergiarohtu, sest käes on see päev aasta paarist päevast, mil seda on vaja, ja olen vagusi. Ei mina tea, mis asi on otsustanud hakata ühtäkki õitsema. Kui hästi järele mõelda, siis oli nina totaalselt kinni juba ööl vastu pühapäeva.

Hiljem manustan paki Coldrexi, mis kaotab peavalu ja saan süveneda prantsuse keele tuupimisse.

No comments: