5.11.13

T, 2391. päev: kuidas saada kirikus ka peksa

Selgub umbes neljapäeval toimunud hokus pokus verschwindibus. Olin nimelt umbes nädal varem märganud, et paljundi kõrval laual, kus muidu on paar pakki paberit ja suur klammerdi, on mitu virna ühe riigi turismimaterjale (ja võib-olla on need olnud seal juba kaua). Teadmata, mis need täpselt on, kirjutasin asjaomasele keelerühmale, kas nad teavad nendest virnadest midagi ja kas need on sealt vabalt võtmiseks. Sain mitu vastust, et palun aga! Ja kui ma siis järgmine kord sinnapoole liikudes läksingi, vaatas vastu puhas laud (peale paberi ja klammerdi, muidugi). No täna kirjutas veel üks selle keelerühma inimene, et ta oli võtnud teate teamiseks ja asja koristaja kaasabil ära lahendanud. Küsisin üle, kas nagu lõplikult, ja sain teada, et jah. Seda ta siis neljapäeval mul ukselt murelikult küsimas käis, kus need virnad seisavad, ja ma olin arvanud, et ta muretseb seepärast, et tal endal ka neid kiiresti vaja. No nüüd üritan asja pehmendada, sest inime on ligi nädala arvanud, et mind need seal nurga taga häirisid, ja nüüd kurvastab, et jäin trükistest ilma.

No comments: