7.12.09

E, 1162. päev: miks on hea kanda vabal ajal muid pükse

...sest nii saate jätta tunniskaardi taskusse ja mitte esmaspäeva hommikul riiuli peale.

Aga elu on edasi läinud, valvelauast antakse asemele ajutine kaart. Lõuna aeg käin korteris oma kaardil järel. Tagasi lifti poole jalutades kuulen kuskilt naaberkorruselt lohva-lohva samme, umbes selliseid, mida tekitab joodiknaaber. Ja liftis ta ongi, sõimates midagi omas keeles, kui ma sellesse lifti siseneda ei taha (midagi et kas mul on surmahirm, et temaga samas liftis sõita ei taha – muide on jah ☺ ei mina riski hulluga samas liftis kinni jääda). Ootan pisut ja veel enne seda, kui tema lift on alla jõudnud, vajutan liftinuppu uuesti (et tuleks teine lift) ning fuajees näen, et ta istub prügikastigaraaži trepil ja on just alustanud suitsetamist (liftis paistis, et ta rääkis telefoniga, mis on huvitav, sest liftis signaali ei ole). Karjub mulle järele sama teksti, lisades veel, et ma olen idioot, mis on juba täitsa lõbus. No küllap on ta oma arust äärmiselt hurmav inimene, aga tegelikult võiks teda näidata ainult karskuse propageerimise nimel.

Seega on lõunal kavas võileib, aga automaat on tühi ning kui tagasi sööklasse sõidan, on ka selle võileivakapp tühi. Niisiis, tõeks saab Herr Flicki mõttetera (mitte Air Balticu hr Flicki, vaid ikka 'Allo 'Allo! oma): If you want to lose weight, do not eat your dinner!

Inglise Wikipedia kirjutab, et täna 37 aastat tagasi võeti kuulsaim Maa foto. Artikli lõpus on link lehele, kus loetletakse foto kasutamise juhte kõikvõimalikul otstarbel (nimelt peaaegu iga kujutis, millel on maakera foto, kasutab just seda fotot); erilist tähelepanu pälvib kasutamine Apple'i Interneti-jaoturite logol, sest selle järgi on suured internetijaoturid Ghanas, Tšaadis, Somaalias, Burundis, Angolas, Kongos, Lesothos, 2 tk Madagaskaril ja 2 tk Antarktikas; viimaste kohta arvab leht, et küllap need jooksevad pingviinidele ja seega Linuxil.

No comments: