20.1.17

R, 3567. päev: uus telesari

Ütlen kuninga uute rõivaste kohta häbenemata, mida nendest arvan, sest juhtus olema see harv moment, kui kõndisin koridoris (mitte söögitoas, mitte sööklas, mitte kohvikus) oleva kohviautomaadi juurde ja silmasin alasti kuningat just hetkel, kui kohvi rüüpasin, ning pidin teadlikult pingutama, et hoida kohv suus ja mitte lasta tal lennata üle kogu suure kuvari mu ees. (1,1 sr. Kunagisest kuvarikatsetusest jäänud asendis kuvar on umbes sama suur kui „Maatriksi” filmis, ainult mitte läbipaistev, mis on tore, sest muidu vaataks mulle läbi kuvari vastu praegune toanaaber, kes on eelmisest kahest pikem ja kes ulatub vaatama üle enda kuvari, mis on teises asendis kui mul.)

Kodus on ka täna hirmus laga. Koerakaamera ütleb, et täna suvatses Št ronida diivanile hüppama ja püherdama tervelt 1 minut 27 sekundit kaamera ülespanekust, mis koos minu väljumisega tähendas, et praktiliselt kohe, kui olin selja keeranud ega olnud veel õue jõudnudki.

Tutvume Saksa lustiku telesarjaga „Der Tatortreiniger”, mille peategelane Schotty koristab Hamburgi kandis kuriteopaiku ja kohtub seda rasket tööd tehes omakstega, jõudes varem või hiljem välja keerukate või ürgkoomiliste olukordadeni, peamiselt sõnalisteni. Hästi kirjutatud, suurepäraselt mängitud.

Nädalavahetuseks lubab paukuvat pakast, –12 °C.

No comments: