15.4.11

R, 1564. päev: kaunistusfurgoonid

Eilne stahhaanovlik rabamine tasus ära, sest pika jubetise (mis mul sai valmis eile) tähtaega pikendati ja sestap on mul selle nädala tööd tehtud. Nnnnice!

Arutelu, kas Veersalu organism on nagu teistel inimestel, st kas tema füsioloogia püsib inimestevahelise loodusliku bioloogilise varieeruvuse piirides. Mina, vabamõtleja, väidan, et püsib.

Ka vabamõtlen seda, et kui inimene võtab vastu saavutuste eest raha ja kinnisvara ning tema näopilt trükitakse postmargile, siis oleks tast kena ka teada, mida ta nende saavutuste heaks sisse sööb (see algselt ei olnud minu mõte, aga et ma nõustusin sellega, siis nüüd on). Nutt ei aita, nagu ei aita ka kümnete tuhandete fännide soovmõtlemine ümber korraldada uriiniproovis olevaid molekule.

Uus kuukaart.

Lõpetagem aga positiivse noodiga. Esimesel pildil on Soola tänava bussijaama silt 18. IV 2009, teisel 7. IV 2011. Näete, õigekeelsus siiski ruulib!

Enne......ja pärast

2 comments:

Anonymous said...

Areng on, aga eestikeelne see silt ikkagi ju pole. Transport = vedu/veondus ju. Ja seega peaks seal lõpus olema kas "teenindavad sõidukid" või "teenindavad transpordivahendid" vmt...

Kinnitussõna tähenärimisele sobilikult "verba". :-)

AV said...

Samas parem kui mitte midagi. Nagu ütles Homer Simpson [vabanduseks, miks ta vannitoas laulab Mindyst ja Andyst]: Because I have a small role in a Broadway musical. It's not much, but it's a start.