25.6.10

R, 1325. päev: minu blogi sees sa elad, kenas päiksepoolses toas

Öeldakse, et olulised uudised tulevad kohale ise ja ülejäänud uudised ei ole olulised. Selle loogika alusel kuulub esimesse rubriiki, sest saabub minuni täiesti ise (ilma nõela pistmata), ka uudis, mida ja (eelkõige) mille saabumisteed kavatsesin algul siin põhjalikumalt eritleda, aga praegu kirjutan ainult napid sõnad it's complicated. On paraku teemasid, mille suhtes olen ülitundlik, ja reageerin teistmoodi, kui on kombeks.

[Hilisem lisandus: nii palju siiski märgin, et asi ei puudutanud otseselt mind ja mu veider reaktsioon oli pigem seotud uudise laekumise viisiga. Eeldasin, et tuleb millalgi järgmisel nädalal suhteliselt vahetult või kuni ühe inimese kaudu, aga tuli juba täna ja ootamatuid teid pidi kahe muu inimese kaudu.]


Muid päevauudiseid.

Post hoc ergo propter hoc – hommikvõimeldes virutan kogemata täie jõuga vastu riiulinurka. Tõesti, miks peab riiuli nurk olema terav, kui võib olla ka tömp? Tuleb viilida ja lakkida.

Hommikul tööl pildistamine uue kodulehe tarvis. Pidi olema eile, aga unustasin täiesti ära (märkige asjad ikka kõikidesse kalendritesse, mida kasutate!!) ja veebimeister leppis uue aja tänaseks. Itiosakond on haldusosakonna majas; näen, mis kell itimehed ja -naised kohale saabuvad. Veebimeistril on 7D ja selle ees EF 85 mm f/1,2L II USM. Rõõmustan, et veebimeister on liikumas tõsisema fotoka suunas. Ta on viimasel ajal hakanud ka piltide valgetasakaalu timmima, mis on täitsa tore.

Tööl on töötajate esindusorgani valimised. Sealt tulles astun sööklasse võileiva järele. Mõtlen parajasti, et kui peaksin Eestis hakkama FIEks või asutama firma, siis panen teenuste loetellu sisse fototeenused, st ülendaks fotohuvi profifotograafiaks. Just siis tuleb koridoris vastu kuri kolleeg Ella N. ja ütleb tere, nähtavasti kogemata, sest pärast tema ülikurje kommentaare pildistamise teemal möödunud aasta mais ja juunis mul tema teretamise isu enam ei ole. Viimasel kahel asutuse peol pole käinud kah (sest kui kohal olen mina, on otsekui eelduspärane, et ma teen ka pilte, ja siis võib mainitud suunast tulla halvavaid kommentaare). Mõtlen, et voh, kui ta vaid teaks, mida ma hetk tagasi mõtlesin.

Õhtul näitab kesklinna kraadiklaas päikese käes +33 °C ja korteri rõdul on olnud +26,3 °C.

Täna satub siia blogisse 40 000. külastaja.

Esmaspäeval tuleb prantsuse keele eksam, mis tumestab kogu nädalavahetuse.

No comments: