20.4.13

L, 2208. päev: loom, toit, film

Št ootamatute tervisehädade tõttu me täna T-sse sööma ei lähe, vaid käime põhjalikel sisseostudel apteegis ja loomatarvete poes. Ükskord ometi täienevad koeravahendid pügamismasinaga, mille kasutusjuhend on olemas ka soome keeles ja mille esimene katsetuskoht juhtub olema mu vasak käsivars. Hästi niidab!

Päeval linnas kohvikus söömas. Kõrvallauast jälgitakse hoole ja kadedusega, kuidas meile tuuakse enne. Pärast kuuldub olevat teises kõrvallauas saksa keele õpetajate kokkutulek, sest nad räägivad väga selgelt ja nende jutust kostavad tavavestlusse muidu sobimatud sõnad Dativ ning Akkusativ.

Läbime vanalinna seni käimata nurga, kus on filmiarhiiv (mille asukohast oli mul seni diametraalselt vale arusaam ja põhjusel, et kuidas sealt pärast seanssi ära saan, olin ka seni jätnud huvi tundmata). Selle kõrval on mul täitsa pildistamata kirik, aga fotoka aku on tühi. Möödume plaadipoest, kus E avastab aknalt filmi Ernest et Célestine (2012) DVD ning mina märkan, et ukse ees Blu-rayde kastis on kohe esimene 秒速5センチメートル (2007) (mul on olemas selle DVD, vaadatud algusest 20 minutit, aga selle pilt on vägavägaväga hea, sestap nüüd BD).

Vanadekodu pargis jookseb maad mööda peaaegu mulle vastu jalga kartmatu metsvint. Ega me teda ülaltvaates kindlalt ära tunnegi (seljal on kollaseid sulgi), sest kes muidu metsvinti sellise nurga alt näeb, alles pärast välimäärajast näen, et oli jah.

Käime metsas jalutamas ja õhtul pügab E Št esimest korda masinaga (Št-t on kunagi varem mingis salongis (kus talle pandi seniolematu tõunimetus) masinaga pügatud ka, aga muidu on trimmitud, st lõigatud kääridega ja nopitud vana karva välja käsitsi). Võrdlus: trimmimine 4 tundi, pügamine 1 tund.

No comments: