18.1.12

K, 1816. päev: ost ja mõõk

Jäälilled hommikul bussipeatuses
Tänane Wikipedia-varjutus möödub rahulikult ja tavalist tööd häirimata. Google'i kaudu pääseb sisse normaalselt ja muidu saab ka päris rahulikult vaadata, kui sekundi murdosa pärast otsingureal enteri vajutamist vajutada välkkiirelt ka paoklahvi (vajutad liiga ruttu: laadimine jääb seisma liiga vara; vajutad liiga hilja: Wikipedia laadib ka kõike varjava morbiidse musta kardina).

Te kindlasti küsite, kust ma seda trikki tean. No feispukkis koht Trust Me, I'm An Engineer õpetas.

Ühtlasi meenutatakse feispukkis mullust jubeandekat „Kevade” paroodiat „Rüperaal”:


Mu lemmikkoht on see, kuidas (st mis sõnu) Arno haigevoodis sonib.

FB-meemi „Mis lugu oli edetabeli tipus sinu sündimise päeval?” ainetel saan teada, et E sünnipäeval oli nii USAs kui ka Inglismaal nr 1 see lugu, mida laulab ühes Shreki-filmis eesel, ja mu kadund isa sündis ajal, mil kaugel lombi taga õõtsuti Glenn Milleri „In The Mood” saatel. (Ja häbi-häbi mulle, ma ei teadnud üldse, et „In The Mood” on see lugu, st et see lugu on „In The Mood”.) Tollase Eesti suhtes olnuks asjakohasem küll Saksamaa edetabel, aga seda ei ole varnast võtta. Mul on 10 CD-ga kogumik Saksa filmišlaagreid helifilmi algusest umbes aastani 1946, aga ma ei ole jaksanud üles otsida nende filmide valmimisaastaid (raamatu Film in the Third Reich andmeil esilinastusid 1933–1945 kõik Saksa filmid Goebbelsi kodukinos, kaks uut filmi igal õhtul). Eesti kohalikus edetabelis olnuks pisut enne tipus olnud ka sellist pisut teise ampluaa repertuaari nagu „Tõmba, Jüri”, „Vändra metsas Pärnumaal” ja „Õllepruulija”.

No comments: