24.4.10

L, 1270. päev: kuidas ma telefoniraamatut täitsin

Telefoni täitmine. Samsungi telefonihaldusprogrammi Kiesi enda koduleht ütleb, et see toimib vaid kolmes telefonis, minu uut seal ei ole. Proovin alla laadida uusimat versiooni internetist, aga see tuvastab installimisel, et mu läpakas on eelisriigiks seatud Eesti, ja vat, mida Samsung arvab maailma rahvastest ja maadest:

Maailm ja mõnda I
Telefoniga kaasa tulnud plaadil on pisut vanem versioon, mis tekitab läpakasse kaunite korea hieroglüüfidega kausta, installer on samuti ainult korea keeles, nii et ma muudkui mõistatan, mida miski koht mult teada tahab: Maailm ja mõnda II
Koreakeelsed kasutustingimused on ägedad. Lõpptulemusena on programmi riigiks seatud UK ja keeleks en-UK.

Impordin andmed Outlookist, edasi on vaja [Kiesis, õnneks mitte telefonis!] 220 nime läbi käia ja käsitsi kohendada (väljapealkirjad ei ühildu, täpitähed).

Siis aheldan telefoni uuesti arvuti külge ja lisan telefoni juba laaditud 220 inimese mitme numbri ette ka rahvusvahelise numbri plussmärgi (mida Outlookis ei olnud [eks ma ise ole loll, ei olnud teadnud panna] ja seega numbrid ka ei töötanud).

Siis käin Kõrgmetsa maksimarketis, sealt telefoni jaoks mälukaart, veel voltmeeter ja väike kõvaketas piltide varundamiseks (ma ei jaksa enam DVD-de peale varundada, sest ma ikka kõbin aeg-ajalt vanu kaustu ka ja peaks muudkui uusi põletama... kesse jaksab).

Toidupoes on tagasi nunnu müüja J, keda pole näha olnud mitu kuud. Vast seepärast, et ma muidu käin seal poes ainult reedeti ja äkki on ta tööl muul päeval. Või siis käib kedagi harva asendamas.

Muidu on õige soe ilm, aga miski õitseb ikka veel, poes aevastan, seega rulluisutamine jääb ära.

Kell 19.04 laekuvad lõpuks internetiseaded ehk siis telefonile tulevad hääled sisse. Ei läinudki ööpäev, vaid suisa kaks!

Pingutan vaadata lõpuni filmi Flyboys (2006), nämmutamiskohtade peal kiiremini edasi kerides. Ainsad kaks vaheldust on tehniliselt võimatud lennumanöövrid ja see, kui kaadris on trio, mis näeb välja, nagu oleks samasse filmi sattunud kolm eri aegade tegelast: eskadrilli koomilisevõitu ülemaks (Jean Reno) on Jean Reno varasem tähtroll filmist Les visiteurs (1993), XII sajandi rüütel; suurte kõrvade ja suure ninaga alluv ohvitser oleks nagu 'Allo 'Allo! politseinik Crabtree; ja filmi peategelane, kauboist lendur oleks nagu Koit Toome. Luban endale, et kui lõpuni vastu pean, vaatan pool Brüno (2009) filmi.

No comments: