17.4.10

L, 1263. päev: Inno 40

Jah, seesama.

17. aprill on üldse päev, mille sünnipäevalapsi tean enim. Tervitused vennale. Tervitused äsja taasleitud koolivennale Tanelile. Tervitused klassiõele Adale ja veel mitmele inimesele, kelle sünnipäeva Outlook meelde tuletab. Sugupuu andmebaasis on tänaseid sünnipäevalapsi koguni 30 ehk uduumbe nagu iga kuupäevaga inimesi.

Peaks jälle uurima, mis kuus on seal inimesi sündinud kõige rohkem, kas on ikka tõsi, et eestlased sünnivad peamiselt märtsis-aprillis nagu prantslased septembris – sest Eestis on valged ja soojad suveööd ning Peter Mayle'i andmeil on Prantsusmaal jõulud aeg, mil inimesed istuvad toas ja midagi muud teha ei ole.

Kogu andmebaasi sünnikuudJoonis on siis selline (vt joon. 1). Siit näeme, et piirkonnas, kust on andmebaasi sattunud enamik inimesi, käidi jaaniti usinasti otsimas sõnajalaõit, aga heinakuus läks kogu jaks heinateole ja viinakuus kartulivõtule.

Taevas on sini-sinine, ilma ühegi pilvejuti ja lennukikriipsuta, aga miski asi õitseb, nii et mul on nina tatine ja olen pigem toas. Tänavu olid lihavõtted looduse suhtes nii vara, et siin ei olnud see asi veel ära õitsenud, kui ma nädala Eestis olin (nagu eelmistel aastatel). Oleks ideaalne ilm rulluisutamiseks, ei ole liiga palav, on olnud mitu päeva kuiv, aga uisud on puhastamata, käsivarrekaitsmed pesus ja siis see õitsemine.

Koostan oma DVDde loetelu. Siinsed plaadid on korteri eri nurkades ja kuskil nagu ei oleks seda erilist pinu, mida tabel tulemuseks näitab. Teen üllatavaid leide, mida mul kõik on.

No comments: