10.4.06

E, 69. päev: läpakas rikkis

Küsin itiosakonnast, kas nemad kui eksperdid oskavad soovitada mõnd kohalikku arvutiparandust. Saan vastuse, et ei oska.

Kolleeg R meenutab olukorda, kui tema isiklik arvuti katki läks ja ta selle parandas meetodil "osta mehele lennukipiletid ja sõiduta ta kohale arvutit parandama".

Järgneb rohke meilivahetus kõikvõimalike Eesti arvutiparandustega (lootuses, et Eestis tehakse küllap arvutiremont kiiremini kui siinmaal – nagu kunagi pandi Eestis kastarvutisse lisamälu, võrgukaart ja CD-kirjuti ühe päevaga), kui kolme päeva pärast kodutee niikuinii ees seisab. Läpakas (Fujitsu-Siemens Amilo) on ostetud EMT esindusest. Uurin EMT-st, Elionist, Fujitsu-Siemensi Eesti esindusest ja sellest firmast, kus Elion/EMT oma arvuteid garantiiremondib, ning kõikjal on sama jutt: kui juppe on, teeme paari päevaga, kui ei ole, ootame kaks nädalt juppe. Asi on selles, et pühade tõttu viibin Eestis ainult viis tööpäeva. Elion teatab, et garantii jääb edasi kehtima ainult siis, kui remondi teeb Elion/EMT, mis on veidi imelik, sest ega arvuti mark ole Elion ega EMT.

Saavutan FS Eesti esindusega sellise kokkuleppe, et kui ma läpaka neile parandusse toon, aga nad juppe ei leia, annavad nad mulle parandamata läpaka tagasi, mis oleks eriti nilbe, katkist arvutit vedada nii Eestisse kui tagasi. (Koos alaldi ja kandekotiga kaalub läpakas umbes neli kilo, jättes lennukikotti (tühimass 2,5 kg) muude asjade jaoks umbes poolteist kilo). Samas on FS esindus nii lahke, et annab FS kogu maailma esinduste kontaktandmed. Uurin järele, kus on FS kohalik esindus (paari kilomeetri kaugusel).

No comments: