16.6.18

L, 4050. päev: poed ja filmid

Linnas on sisustuskaupade pood, mille aknal on mõni aeg pilku püüdnud tuukan. Tõenäoliselt on see odavaim ese selles n-ö Edwina Monsooni poes.

Siis toidupood. Mul on poes vahepeal veidi imelik, ei saa aru, kas on palavik või ei ole (mul on muidu kerge palavik kas üle päeva või üle kahe päeva, mõneks tunniks, õhtuks läheb üle, põhjus tundmatu).

Sari Mord mit Aussicht saab läbi, vahepeal on filmiklassika „Viiuldaja katusel” (1971) – mida ma varem näinud ei ole (mäletamisi olen seda algusest lõpuni näinud ainult etenduses, kus Tevjet mängis Krjukov, üht Tevje tütardest Helgi Sallo ja külameeste seas tantsis laval ka Sulev Nõmmik), vägev on! – ja siis võtame ette sarja Black Books karbi. Olin varem näinud umbes poolt jagu ja arvasin, et see on igav, sest seal muud ei juhtu, kui istuvad inimesed raamatupoes ja räägivad. Valesti arvasin!

No comments: