30.6.11

N, 1640. päev: imelised leidmised

Pärast viimast jalgrattamatka läksid kaduma mu rattaprillid ja -kindad. Nagu ikka, olin ma kindel, et E on need kuhugi pannud. Tavaliselt kinnitan sõidu lõppedes rattakindad kiivri külge, aga seekord neid seal ei olnud. Otsin ja ei midagi. Küsin ja saan teada, et vaadaku oma taskust ka. No seal ongi, uue rattafliisi taskus.
Aga kuigi mu otsing kappidest ei kandnud vilja rattaprillide ja -kinnaste osas, leidsin ometi mitu kuud kadunud asja: mu Eesti-võtmed! Viimati käisin Eestis laenatud võtmetega. Kus need olid, küsite. No lihtne: enne olid riiuli peal, riiul asendus kapiga, panin kindlasse kohta, millega neid järgmine kord kaasa võtan: fotoseljakotti. Ja seal need rahus olidki, sest viimati käisin Eestis tavalise seljakotiga ning muidu ka ei ole suurt fotoseljakotti kas vaja läinud või ma selle võtmetaskus sobranud.

No comments: